III Forum Przedsiębiorczych Mam

3FPM_EVENT

Zapraszamy Cię do udziału w III FORUM PRZEDSIĘBIORCZYCH MAM „Nowe technologie, nowe możliwości”, które odbędzie się 12 maja 2016 roku w Warszawie. Można przyjść z dzieckiem. Liczba miejsc ograniczona.

Forum Przedsiębiorczych Mam to konferencja dla kobiet, które poszukują nowych sposobów na realizowanie siebie i swoich pomysłów w sferze zawodowej. Zależy nam na tym, aby w trzeciej edycji Forum zainspirować uczestniczki do korzystania z nowych technologii w budowaniu i rozwijaniu swoich biznesów. To ogromna szansa, warto z niej skorzystać. ” – mówi Marta Waszczuk, założycielka Klubu Przedsiębiorczych Mam, organizatora konferencji.

W pierwszej części Forum poznamy mamy, które dzięki nowym technologiom rozwinęły swoją działalność. Swoje historie opowiedzą mamy działające w biznesie i organizacjach pozarządowych. Ta część zakończy się panelem.

W drugiej części dnia odbędą się warsztaty dające konkretną wiedzę i umiejętności. Mamy będą mogły wybrać najbardziej interesujący je temat i formę pracy.

Przez cały dzień będą okazje do spotkań, wymiany doświadczeń i nawiązania nowych kontaktów.

Forum Przedsiębiorczych Mam to możliwość zrobienia czegoś dla siebie bez konieczności organizowania opieki do dziecka. Zapraszamy mamy także w towarzystwie dzieci.

Więcej informacji, szczegółowe opisy poszczególnych warsztatów znajduje się na stronie www.forummam.pl. Liczba miejsc ściśle ograniczona. Dołącz do nas już dzisiaj.

Plan III Forum Przedsiębiorczych Mam

9.00 – 9.45 Rejestracja, networking i pogaduchy

10.00 – 10.15 Rozpoczęcie III FORUM PRZEDSIĘBIORCZYCH MAM

10.15 – 11.30 Nowe technologie, nowe możliwości

 

  • Marta Waszczuk – założycielka Klubu Przedsiębiorczych Mam, martawaszczuk.pl
  • Agnieszka Kaczanowska – współwłaścicielka mamopracuj.pl
  • Karolina Cikowska – założycielka Fundacji Girls Code Fun
  • Ariadna Wiczling – autorka “Kursu Online w 30 Dni” i darmowego podcastu “Po Nitce Ariadny” – Po nitce Ariadny

 

11.30 – 12.00 Panel: Nowe technologie, nowe możliwości

12.00 – 13.00 Przerwa na lunch i networking

13.00 – 15.00 do wyboru warsztat lub konsultacj

Zarezerwuj swoje miejsce teraz: dołącz.

Więcej informacji znajdziesz tu: forummam.pl

P.S. Znasz mamę, która byłaby zainteresowana Forum Przedsiębiorczych Mam? Prześlij jej informację o tym wydarzeniu. Dziękujemy!

Skomentuj

